[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 30., Szo, 00:25:37 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> tisztelet a kivételnek, de amit árulnak, az tervezte, aki soha nem
> használta,
>
> te meg használtad  is  a saját tervezésût, és nem szállt le a ..
> kiborításkor :-)

Fene tudja, nem olyan rossz, amit lehet kapni, csak nekem kicsi volt.
Amit én csináltam, talán nehezebb volt kiborítani, de rám volt méretezve.

> sajnos nem, és emiatt sok gyári vackot módosítani, javítani kellett :-)

Inkább akadt olyan. Szerintem a zömét eredeti kialakításában használod.

> hát majdnem :-)   a legnagyobb fejszének (a nyele derékig ér, a súlyát
> nem tudom)
> a feje (már a negyedik is) darabokban van, ha veszek egy ötödiket,
> azt kénytelen leszek kovácstüzhelyben  újraedzeni, stb

Ne már! Amiket ma árulnak pl a baumaxban, azok egészen jók. Mi a baj
velük?

> hát igen, vannak néha gyenge pillanataim :-)  bár a használtan vett
> kerékpáromat átalakítva még nem láttad :-)

Na jó, mert olyat nem kaptál használtan, amilyet szerettél volna.

hjozsi