[Epitesz-barkacs] optocsatolo+Ăłra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 30., Szo, 06:13:52 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.30. 00:25:37 +2h-kor írta:

> Inkább akadt olyan. Szerintem a zömét eredeti kialakításában használod.

pl. betonvésőnek látszó: a kalapáccsal püfölt vége ugyanúgy kirojtosodik,
mintha egy 12-es betovasból levágott darab, aminek a végét nem
edzettem meg.  persze, ha a véső végét csak kocogtatom, akkor nem
rojtosodik ki

> Ne már! Amiket ma árulnak pl a baumaxban, azok egészen jók. Mi a baj
> velük?

azok sajnos csak sima öntvények, ( " nem kovácsolással " alakítottak )
edzés sem nem nagyon láttak. a műgyantával kiöntött nyélről
ne is beszéljek

a 40 éves geológus kalapácsom ma is él, nem rojtos a vége
pedig a 80 centis nyelével meglendítve nem simogattam
semmit, hanem annak ütnie kellett

> Na jó, mert olyat nem kaptál használtan, amilyet szerettél volna.

sajna újonan sem lehet olyan magas kormányt kapni, amit álló gerinccel
el lehet érni :-(

és olyan kerékpár sem kapható, aminél a kerékpárutánfutó
vonóhorga rajta lenne :-)