[Epitesz-barkacs] optocsatolo+Ăłra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 30., Szo, 08:29:29 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.30. 07:50:44 +2h-kor írta:

> Az miért rossz?
> Gyorsan áruld el, mert épp egy kalapács fejét akartam hasonló módon
> rögzíteni, nehogy csak rontsak rajta.

egy fejsze "nyéltartó része" széttört, és a visszaékelhetetlen
műgyantás nyelet "feltártam"

lehet, hogy nagyon kínai noname ketyere akadt a kezembe,
de abban egy lukba lazán berakható fadarab volt,
és csak a műgyanta "ékelte" ki

az én "földhözragadt" agytekervényem alapján nagyon
ajánlatos óvatosnak lennem egy "vadi új" myűgyantásnál,

egy saját magam által kifaragott nyelet saját magam által kiékelve
(jelenleg) biztosabbnak érzem

egyégként milyen gyanta alkalmas rá?