[Epitesz-barkacs] hutes talajvizzel

L H minyu at freemail.hu
2009. Május. 30., Szo, 11:18:12 CEST

Hali!

Nekem már 2 éve meg van a rendszer. A fütés rendszerét csapoltam meg a kazán
előtt, onnan megy le 40 méter kpe cső a gyűrűskútba, majd a kazán után újra
visszamegy a fűtés rendszerébe. A kútban természetesen spirálisan van a cső
tekerve. Az áramlást a fűtés keringető szivattyúja biztosítja. Sajnos nem
nagy a hatásfoka a hűtésnek. Becsülve durván 1, esetleg 2 celsius fokot
segít. Viszont ha a jó oldalát nézem, nem könnyezik a radiátorom. Ja és a
rendszeres locsolás, (ami éjjel-nappal szakaszosan  van megoldva kapcsoló
órával,) biztosítja a felmelegedett víz cseréjét.

Minyu