[Epitesz-barkacs] PET palack

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 30., Szo, 12:04:15 CEST

>szódásoknál van a megoldás, ugyanis a pet palackra is létezik
műanyag szódafej, sőt én boltban vettem sok évvel ezelőtt

igen, de nekem olyan kellene amibe 1 cső belemegy (co2) és egy másik kijön
(szörp) és mindez egy időben.
a co2 itt azt a szerepet tölti be, hogy a palackból felnyomja a keverőfejig
a szörpöt.

tehát nem műanyag szódás palackot akarok...

szóda víz már eddig is meg volt oldva.
van egy alu20 literes ballonon azt megtöltöm vízzel, s majd belenyomom a
10-12 bar co2-t és kész a szóda víz.

de a 20 liter szóda meleg időben 3 nap alatt elfogy és már meguntam a
tankolását, ezért szereztem egy automata gépet, amire rákötöm a hálózati
vizet, meg a co2 palackot és addig mehet amíg a palackban van co2 vagy el
nem zárják a vizet.

azóta egy bme-s kísérletet találtam ahol azt írják, hogy 8-12 bart bír egy
pet palack és nem is a visszaváltós volt szó.

egy harckocsit emeltek fel pet palackokkal.

> www.canalsystemplast.hu
>szódafej, virágvázák, fröccsöntés, balkonláda

én itt egy szódafejet sem láttam...