[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 30., Szo, 13:36:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> pl. betonvésõnek látszó: a kalapáccsal püfölt vége ugyanúgy
> kirojtosodik,

Annak az a dolga. Ha kõkemény lenne, akkor veszélyes is lenne, lepattanhat
belõle egy darab, ami eltalál. Idõnként egyszerûen le kell köszörülni
ezeket a rojtokat, mert különben az is veszélyes.

> azok sajnos csak sima öntvények, ( " nem kovácsolással " alakítottak )
> edzés sem nem nagyon láttak. a mûgyantával kiöntött nyélrõl
> ne is beszéljek

Én még nem láttam olyan baltát, amit ne lehetne megreszelni. A régi, ami
legalább 40 éves (és most nem találom), szintén nem volt kemény annyira.

> sajna újonan sem lehet olyan magas kormányt kapni, amit álló gerinccel
> el lehet érni :-(

Errõl már sok szó volt itt, szerintem lehet, csak én meg nem mondom, hol.

> és olyan kerékpár sem kapható, aminél a kerékpárutánfutó
> vonóhorga rajta lenne :-)

Ezt se hiszem. Ma már nem tudsz olyan biciklit kitalálni, amit ne lehetne
kapni. Inkább úgy gondolom, olyanokat is lehet kapni, amilyeneket nem
tudsz kitalálni. :-)

hjozsi