[Epitesz-barkacs] optocsatolo+Ăłra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 30., Szo, 17:01:23 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.30. 15:49:06 +2h-kor írta:

> Megérteném, ha villanyszerelő lennél, és gyakran vésnél, bár már ők sem
> ezzel nyomulnak, hanem vésőgéppel vagy horonymaróval. Amennyit az ember
> vés, baltázik, annyira a vacak is jó szerintem.

egy baumax kategóriájú helyen vettem egy fejszét, és a nyele eltört félúton.
szóval nem úgy mentek a faanyag szálai, hogy a fejétől a túlsó végéig,
hanem egy deszkából fűrészelték ki "anyagtakarékos" módon,
a száliránnyal kb 40 fokos szögben. ami a kezemben maradt, a fejsze
meg a nyelének a másik felével meg repült egy kisebb tuskóval együtt
(hasító fejsze)

elővettem egy kis izmos kalapácsot, (ráverő kalapács) csaptam kettőt a
fejsze ütőrészére, a fejsze vasanyaga erre eltört, öntvényhibára utaló jelek voltak
rajta

átkozódtam egy kicsit, hogy kínai szart nem veszek, és egy másik nagy helyen
egy lengyel gyártmányú fejszét vettem.

természetesen ennek is lett hibája, a fejsze éle és a "nyélfogó" között
a nyéllel párhuzamosan tört el, a nyélen rajta maradt a "nyélfogó"
de az éles rész egy kisebb tuskóval együtt indult röppályára

> Semmi probléma az igényességeddel, csak néha csodálkozom, hogy hol a világ
> legjobb anyagából kéne egy véső vagy balta, hol meg azt keresed, hogy

no, ekkor jött el az a pillanat, hogy "kovácsolt " fejszét keressek,

> valamit hol lehet valami méhtelepen mondjuk :-) lehetőleg ingyen
> megszerezni, vagy hogy lehetne barackmagból atommagot csinálni. A két
> szemlélet üti egymást, és úgy érzem, hogy folyamatosan ezekben a
> végletekben gondolkodsz.

a zsebem mérete az egyik véglet (pl. fejszéért max 4 - 5e Ft)
és ez püföli a maximalista (?) álmokat