[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 30., Szo, 19:16:32 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy baumax kategóriájú helyen vettem egy fejszét, és a nyele eltört
> félúton.

Miért kell verekedni útközben? Mit vagy kit akartál felaprítani?

> elõvettem egy kis izmos kalapácsot, (ráverõ kalapács) csaptam kettõt a
> fejsze ütõrészére, a fejsze vasanyaga erre eltört, öntvényhibára utaló
> jelek voltak
> rajta

Az pech. Én csak egy szekercét vettem, ami baltának is jó kb, de semmi
baja nincs, elég sokat vagdostam már vele.

> természetesen ennek is lett hibája, a fejsze éle és a "nyélfogó" között
> a nyéllel párhuzamosan tört el, a nyélen rajta maradt a "nyélfogó"
> de az éles rész egy kisebb tuskóval együtt indult röppályára

Na akkor én veled nem vitatkozom, mert látom, hogy nem egy gyenge legény
vagy.
Viszont ezek után egy ötlet: fém nyél, pl acélcsõ vagy acélrúd? :-)

hjozsi