[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 30., Szo, 19:19:15 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Egyszerűen az ozmózis hatás okán a szájban, a nyelőcsőben és a
> gyomorban
> sókat és egyéb vegyületeket von ki a szövetekből.

Ezt szerintem a csapvíz is megteszi, ha akarja, mert a vérplazma meg egyéb
testnedvek jó dúsak mindenfélében a csapvízhez képest. Meg kéne valami
ehhez jobban értőtől kérdezni,  hogy mi is a baj, ha tényleg maximálisan
csak víz van a pohárban, amit megiszik az ember.

Azért nem hiszek benne, hogy nagy lenne a baj, mert a gyomor valszleg
sosem üres, és ha valamire iszom a vizet, előtte ettem ezt-azt, akkor
azonnal lesz benne fű-fa-virág, és máris töményebb, mint a csapvíz. De ha
csak valami kis saját folyadék van a gyomorban, ami némileg savas is, az
is máris sokat "javít" rajta.