[Epitesz-barkacs] tisztaviz

Beetle Gery gery_the_beetle at hotmail.com
2009. Május. 30., Szo, 21:00:17 CEST

Könyvet tuti nem, de ha valahol megvan, a füzetemből, amiben le van írva, előkereshetem. Ugyanakkor mivel órán se mondtak forrást, nem tudok én sem hivatalosat írni, de szerintem ha ennyire érdekes a téma, akár gugliban is lehet rákeresni, biztos vagyok benne, hogy desztvíz ivás mellett, és ellen is millió szakszerűséget abszolút nélkülöző cikk, és vélemény lesz megtalálható.

Menyasszonyom most jött ide mellém, és mondja, hogy ők is tanultak a desztvízivásról, remélem tud majd mondani irodalmat, de ha nem, addig nyüstölöm, míg egy tanára a nevét adja hozzá :) (ja Műegyetem vegyészkaron tanul, remélem az majd elég meggyőző lesz:) )

G.