[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 31., V, 02:22:09 CEST

Pataki István wrote:

> Azért az indító kérdéssel is foglalkozzon már valaki!
> Hangzatos promó? Eldobom az agyam attól a sok todománytól meg

Ha ivóvíznek ajánlja, akkor szerintem igen, fölösleges baromság. Na de ma
mindent és annak az ellenkezőjét is el lehet adni.

Azok az üzemek, amiknek kell a különféle tisztaságú víz, szakembereket
alkalmaznak, és a megfelelő, oda való berendezést választják.
Magánszemélyileg meg pl mosáshoz, bojlerbe jobb, ha nincs vízkő, és aki
erre is gondol, az költ rá, de nem RO-t vesz.