[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 31., V, 02:28:12 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kb 35 éve betiltott DDT az anya köldökzsinórján keresztül a
> tegnap született csecsemő májában is benne van, ehhez
> hiába iszol tiszta vizet, a májából nem fog kitisztulni

Már másodszor írod. Ez biztos?

> ha EU szinten 2EUR az ivóvíz köbmétere, akkor a külföldi tulajdonba
> adandó ivóvízbázis emiatt az ivóvíz köbméteréért 600-at is kell
> fizetnünk
> (ma még átlagban 250 körül van)

Ezt meg honnan veszed? (Nem érdekes, nem kell válaszolni. Ma már
mindenhonnan ezerrel jön a demagógia. A cukortúrámon láttam egy
buszmegállóban, mit műveltek picit korábban ott azok a randalírozó
fiatalok. Szétkúrták a várakozó akármi oldalán a reklámot, letépték a
burkolatát, levágták a földre, és a benne található asszem mdf reklámot
összegyűrve beletömték a szemetesbe, a világítást is szétrongálták. A
baromarcúak azt hiszik, hogy a plakátok alapján fog bárki is szavazni.
Szar volt nézni, ez most a mi kis hazánk. Rossz hallgatni, hogy már egy
erdélyben élő magyar is azt mondja, hogy itt mennyire vacakabb élni
magyarként, mint ott. Idáig süllyedtünk, és még nincs vége!)