[Epitesz-barkacs] egy rezidom erdekelne

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 31., V, 18:19:00 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> egy klima kültériben láttam, hogy  2db 6-os cső párhuzamosan megy és
> egy összekötő idomba futnak össze, és egy 10-es csőben
> folytatják
>
> nem tudom ilyen összekötőidom létezik-e klímakereskedelemben
> vagy
> valamilyen T elágazással kellene bűvészkednem?

Lehet azt is, de az is megoldás, hogy veszel egy 12-es csődarabot, és
ráveszed, hogy két 6-os vasra görbüljön rá az egyik fele. Kalapács segít a
dologban. Ha ez relatíve jól sikerült, onnan már csak keményforrasztás
kérdése, és kész is. A másik, sértetlen felébe meg bele lehet
keményforrasztani a 10-es csövet.