[Epitesz-barkacs] kontakthiba

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 31., V, 19:28:28 CEST

SirLeslie  <sirleslie.gm at gmail.com> 2009.05.31. 18:52:03 +2h-kor írta:

> ....lehetséges, de ha bakelit paneles, akkor nagyítóval kellene átböngészni
> környezetét, mert hajszálrepedések lehetnek a panelen és az viszi a fóliát
> is...
> (tavaly volt ilyesmihez szerencsém, ott a tunert feszegették meg
> valahogyan).

akkor vissza kell térnünk a Junoszty idejéhez :-)   a forrasztáskor
egy sodrott drót egyik elemi szálát vittem végig a fólia felett,
így a vacak fólia helyett az "elemi szál" vitte az áramot :-(

sajnos olyan régen volt, hogy nem tudom, hogy a ma kapható
sodrott drótok közül melyik az, amelyiknek az elemi szálja
is könnyen forrasztható lenne?