[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Nov. 1., V, 14:21:45 CET

Halihó!

Mágus Bérprogram Demo írta:
> http://www.energiaklub.hu/hu/hirek/?news=294

  Miért kell 5-10 éves cikkeket beidézgetni? Azóta változott a világ.

  A hálószobában van most három 12W-os kompakt cső, szerintem 6-7 éve vehettem
őket, és akkor se volt minőségi, valami középkategóriásat szereztem be. Azóta
is gond nélkül bírják a napi 4-5 alkalommal történő 5-10 perces működést. A
mosogató világítása is rendes fénycső, elektronikus vezérléssel (tehát nem
villog bekapcsoláskor és nem vibrál a fénye), itt is tipikus az a használat,
hogy 1-2 percre (kávéfőzés, tea, kenyérszeletelés) kapcsolom fel: az itt lévő
fénycső is 6-7 éves. Kompat cső van az előszobában, tipikus használat a pár
perces üzemidő. A WC és a fürdőszoba normál izzós, mivel így vettük a lakást,
ha elpusztul valamelyik izzó, akkor cserélni fogom kompakt fénycső kivitelre.

  Nem értem a hatalmas ellenérzést a kompakt világítással szemben.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor