[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 1., V, 18:33:55 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.01. 15:54:01 +1h-kor írta:

> Ez valahogy úgy lehet, hogy ha az ember valamit nagyon utál, az ezek
> szerint még élettelen tárgy esetén is megbosszulja magát. Hogy-hogynem,
> nálam se pusztulnak a kompaktok.

lehet, hogy csak én látom rosszul, de az én szememben a tudomány csak
addig tudomány, amíg érzelmektől függetlenül működő, mérhető.

abban a pillanatban, amikor már csak a hit, a remény, a szeretet és az áhitat
(esetleg utálat, vagy gyűlölet) dönti el  az elektromos feszültséget, a csavarnál a
menet emelkedését, vagy a gyógyszer hatását, ott már a tudomány
nálam végetér

> Ha még rászánod magad, vegyél csavart csövű GE-t. Nekem többféle méretben
> is bevált.

ha már 10-re rászántam magamat, a 11-edikre is vélhetően rászánom