[Epitesz-barkacs] 9V-os elempotlo

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Nov. 2., H, 20:23:05 CET

>van egy 9Voltos elemmel működő multiméter, de amikor
>a Vartánál 500Ft felett lett volna az ára, egy önmagáról 9VDC
>feliratot mutató (otthon már meglevő) konnektorbadugós traffancs
>lett ráforrasztva

hmmm ezzel én meg így jártam meg:

vettem bele jó drága elemet, hogy biztos ami biztos...
az én multim még olyan régi, hogy nem automata kikapcsolós.

így egyszer bekapcsolva felejtettem, asszem kb. 3 nap alatt lenyalta a drága
elememet...

akkor bemérgesedtem és megvettem a legolcsóbb gagyi kínai 9v-ost, mondván ha
naponta 2-szer használom akkor is elégnek kell lennie legalább 1 évig, ha
meg megint bekapcsolva felejtem akkor meg mind1, hogy drága-e vagy sem mert
mindkettő kimúlik, s ekkor legalább olcsón megúszom.

ennek már vagy 2 éve és még mindig működik a gagyi kínai elemmel.

szóval szerintem ne csinálj belőle ügyet vegyél egy olcsó gagyit azzal is
éveket elmegy.