[Epitesz-barkacs] 9V-os elempotlo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 3., K, 11:51:39 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.03. 11:08:10 +1h-kor írta:

> Most már itt vagyok, és elképedve nézem, milyen rossz hírem van! :-)

nincs rossz híred (nálam legalábbis nagyon jó hírben vagy, pl. van türelmed
magyarázni)

> Mágusnál az az ábra, hogy nem elektromos képzettségű, de bele szeretne

mivel "ember által megtanulható", ezért próbálom kapirgálni

> mászni ebbe a területbe néha. A töltőjéről már diskuráltunk itt elég
> sokat, szerintem orvosolható a probléma, de valszleg elvesztette azokat az
> emileket, ahol erről volt szó. Rémlik, hogy egyszerűen csak egy
> ellenállást vagy fesz-osztót kéne megberhelni, hogy nem túl korán (túl

igen, az ehhez szükséges kapcs rajz megszerzését próbálom, a nyák alapján
történő kapcsrajz felderítése (nekem ma még) nehezebbnek tűnik

> kicsi töltöttségnél) hagyja abba a NiMH-k töltését, de most kezdem látni,
> hogy még a kéziműszerben sincs ellllem, szóval így nehéz bármit nemhogy

azért először tényleg ezt kell megoldanom :-)