[Epitesz-barkacs] feher cement

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 3., K, 14:11:10 CET

kb jo lesz szerintem.

vasat is tennek bele.

ugy csinalnam, hogy sik lapon, pl butorlap darab, megcsinalnam lecbol a keretet, meg a luknak a keretet, meg raragasztanek kis lecet a vizorrnak. aztan ebbe 2cm massza, jo szarazon belenyomkodva, arra a vas (ket negyzet 4-5-os palcabol, egymasba drotozva), arra ujra massza, surun utogetve. aztan az asztalt meg az oldalat rezgocsiszoloval vagy utvefuroval razni, tetejet lehuzni. aminkor kezd meghuzni, akkor acel glettvassal elsimogatni a tetejet.

vajk