[Epitesz-barkacs] feher cement

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 3., K, 16:57:03 CET

Varga Tibor írta:
> Sziasztok!
>
> Én meg úgy hallottam, hogy a fehér cement jóval puhább, mint a szürke.
> De hallottam.
> Vagyis nem megbízhaó a forrás.
>
> Én erre lennék kíváncsi.
> Sírkövet szeretnék javítani, ami műkőből van.

A fehér cementből készült műkő lehet puhább simán, mint a beton, mert a
murva, dolomit, puhább mint a kavics, ami konkrétan kvarc. Egy kicsit
még én is hezitálok, lehetne az a fedkő simán szürkecement, és
kétszerrostált, vagy homokos aprókavics keveréke is, nyugodtan. Esetleg
kicsit tuningolva vasoxid pigmenttel, hogy messziről olyan vörös
homokkőnek tűnjön, mint a lábazat körbe.