[Epitesz-barkacs] feher cement

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 4., Sze, 07:30:29 CET

vajk fekete írta:
> szerintem ha jo sablont csinalsz, es egy acel glettvassal szepen

Vannak itt torott ikeabutorlap maradvanyok a garazsban, abbol fogom
csinalni, de en a tetejit gondoltam a sablonnak, es felfele alakitanam
ki a vizorrot, valami kis jol bezsirozott lec negyzet belenyomasaval
felulrol. Az illeszteseket meg sima szeles cellux ragasztoszalaggal
ragasztanam le, es akkor tenyleg nagyon keves utomunka volna vele, meg
ujrahasznalhato is lenne a zsalu (ketto fedkovet kell ontenem).

A vicces a tetejére az az íves elem lesz, azt valami hulladék
linóleumból fogom kizsaluzni azt hiszem.

> elsimitod amikor kezd huzni, akkor nem fog kelleni semmi fazekkorong meg
> hasonlok, csak egy kis vizes 180-as csiszlopapir es kesz.

Oké. Utána te beeresztenéd valamivel, akár étolajjal vagy motorolajjal,
miután kiszáradt a víz belőle?