[Epitesz-barkacs] Habszivacs masszivabbá tétele

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2009. Nov. 4., Sze, 09:02:10 CET

    Szia Balázs!

Balázs Bámer írta:
> Nem. Csurogni fog a pára az ablakon (ha nem lesz erősen légzáró az
> illesztés) és elkorhad a fa.

    Nem ügy. Most is, folyamatosan párás. ;-) Tegnap éjjel kipróbáltam.
Simán két ilyen lapot odaraktam a két nagy ablakra, ami az ágyammal
szemben van. Lehet, hogy csak bedumáltam magamnak, de én határozottan
kevésbé fátam, mint korábban. Érezhetően csökkent az ablakok "hideg
sugárzása".

    Reggelre persze valóban párás volt, de nem ügy. A nagyja húsz perc
alatt elpárolog, ami marad az meg normál esetben is ott van. Sajna. :-(

    Üdv.: Horváth Zsolt