[Epitesz-barkacs] feher cement

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 4., Sze, 09:22:36 CET

Hofferek Attila wrote:

> Azt azert nem szeretnem, mert ha kis ranc keletkezik rajta, abban
> megmarad a viz, es telen szetnyomja.

A folpackot simára ki tudod húzni.

Valamint: lehet vaslemezből is sablont csinálni! Sőt, van az íved, azt
abból kéne. És élére állítva megtömni betonnal. Teljesen zártat is
csinálhatsz, és amikor már meghúzott, szépen le tudod húzni róla, ha van
egy egész enyhe kúposság benne.

De ha hagyod, hogy benne kössön meg teljesen, akkor is jó, max akkor azt a
pár hegesztési pöttyöt az aljánál kell elflexelni, majd
újrafelhasználásnál újra összeheftelni.

(Régen csináltam födémbéléstesteket. Óránként 7-8 db-ot, ott ahogy
elkészült a csömöszölés, azonnal lehúztam a sablont, és már csináltam is a
következőt. Külön kellett kihúzni a két belső részt, ami a lyukat adta,
aztán a külsőt.)