[Epitesz-barkacs] feher cement

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 4., Sze, 11:37:04 CET

Hofferek Attila wrote:

> A külsőhöz meg a belsőhöz is a rádiusz mentén 4-5 centinként leceket
> teszek, vagy ilyesmi. Honnan akasszak le én most ilyen kb 0,5-ös
> acéllemezt zsalunak, 3x1,5 métert?

Biztos jó lesz úgy is.
Ha lemezből kell, miért kéne ennyi? Szerintem 1 zsalut kell csinálni, amit
pár óra múlva le kellene venni a betonról, akkor még akár alakíthatod is a
felületet, mármint a felület minőségét. Még bele tudsz kenni az esetleges
lyukakba úgy, hogy még tutira bele is fog kötni...

Másrészt a lemezt meghajlítva önmagától adódik az ív.

szerintem, ha elmennél valami lemezes helyre, az előre kitalált méretet
simán levágják, nem lenne drága.