[Epitesz-barkacs] Habszivacs masszivabbá tétele

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 4., Sze, 12:03:40 CET

Horvath Zsolt wrote:

>     A fűtött félszobában nincs pára ( ha jól emlékszem. ) A fűtetlenben
> viszont
> tocsog az ablakok alsó része. A konyha szintén nem párásodik, a nagy
> szobában
> viszont szinte az összes ablakfelület ( az erkélyajtó is ) párás
> belülről, kívülről, sőt
> a köztes rétegekben is. ;-)

Na ez nem lehetséges. Gondolom, 2 réteg van. Csak a belső felületük lehet
párás! :-)

>     Nem, egyelőre a 3cm-esnél maradtam, mivel ez egy kísérlet. Ha
> beválik, akkor majd továbbfejelsztem. ;-)

Akkor ezt nem könnyű máshogy egybehozni, mint ezzel a kétoldali felületre
ragasztással. Nem olyan nagy ügy az szerintem.

>     Nappal "viszanyerem" a lecsapódott párát. Meg beleheljük, tehát
> folyamatosan pótolva van. ;-)

Ha így nézzük, akkor tényleg. Na meg, ha ilyen a fűtési rend, ezért
hűvösebb van, a rel páratartalom nem biztos, hogy kicsi.

>        Nem, kizárt, hogy végül az lesz. Majd kikísérletezem...

Ha másban nem is, de ebben hihetsz, hogy a kívülre rakás lesz a jó
megoldás. Naponta kétszer szívsz friss levegőt 1-1 félperces időtartamig.
:) Ezt még kisgatyában is ki lehet bírni.