[Epitesz-barkacs] paratartalom meres

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 4., Sze, 13:17:29 CET

SHT11-es szenzort lehet kapni pár helyen (Pl. Ret, de van olcsóbb is).
3% körül van a pontossága, az interface-e nagyon egyszerű, kb. mint egy
I2C. Vannak a lekérdezéséhez, harmatpontszámításhoz működő
példaprogramok is. Nekem pár óra alatt beindult a programom.
Így lett a termosztátom olyan funkcionalitásban, amilyet én akarok (ez 1
fok körüli pontossággal mér hőmérsékletet is) .

Gábor