[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 4., Sze, 16:24:52 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> háááááááát, ezek szerint az OSRAM-nál valami nagyot elk...tak
> (melléklet, ezt kaptam válaszként a mix-vill szakfolyóirattól, ami miatt
> kiakadtam)
>
> kivonasra-kerulo-fenyforrasokk-Osram.jpg

Ez mind csak a szöveg!
Ha lesz rá kereslet, behozzák akárhonnan is, főleg, ha jó pénzért lehet
eladni. Eddig pl az alkoholtilalom bárhol is (oroszok, amcsik) mindig erős
fekete alkoholkereskedelmet produkáltak csak.

Az emberekben van egy olyan dafke érzés, ami belőled most 10MW-tal
sugárzik, szóval az elején lehet, hogy dühből ráugranak a fekete
beszerzésekre. A lájtosabban gondolkodók beszereznek előre most sokat. A
zöm meg simán áttér a különféle jobb hatásfokú eszközökre.

Amit említettem, a lézerben lévő vonalizzó nem számít világítótestnek.
Ennek is lehet egy kiskapu hatása. Elég csak az izzókat nem világító,
hanem pl infrasugárzó eszközöknek tekinteni, máris lehet forgalmazni.
Aztán majd erre is hoznak valami ökör szabályt.

Én eleve hibásnak érzem a szabállyal történő beavatkozást. Értelmesebb
lenne pl gazdaságilag odahatni. Pl jövedéki adót kivetni az izzóra, és az
így befolyt pénzből támogatást képezni a kompaktra.