[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 4., Sze, 17:03:17 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.04. 16:24:52 +1h-kor írta:

> Ez mind csak a szöveg!
> Ha lesz rá kereslet, behozzák akárhonnan is, főleg, ha jó pénzért lehet
> eladni. Eddig pl az alkoholtilalom bárhol is (oroszok, amcsik) mindig erős
> fekete alkoholkereskedelmet produkáltak csak.

a tiltáson akadtam ki leginkább

> Az emberekben van egy olyan dafke érzés, ami belőled most 10MW-tal

húúúú, akkor akár lekapcsolhatnám a villanyórámat is :-) ???

> sugárzik, szóval az elején lehet, hogy dühből ráugranak a fekete
> beszerzésekre. A lájtosabban gondolkodók beszereznek előre most sokat. A

néhány vonalizzót 100 150Wattos vonalizzót beszereztem 120Ft/db alatt

> zöm meg simán áttér a különféle jobb hatásfokú eszközökre.

> Amit említettem, a lézerben lévő vonalizzó nem számít világítótestnek.
> Ennek is lehet egy kiskapu hatása. Elég csak az izzókat nem világító,
> hanem pl infrasugárzó eszközöknek tekinteni, máris lehet forgalmazni.
> Aztán majd erre is hoznak valami ökör szabályt.

hát erre gondolok én is

> Én eleve hibásnak érzem a szabállyal történő beavatkozást. Értelmesebb
> lenne pl gazdaságilag odahatni. Pl jövedéki adót kivetni az izzóra, és az
> így befolyt pénzből támogatást képezni a kompaktra.

ezeknek annyi eszük soha sem lesz :-)

a vonalégőt 120 Ft alatt megvettem, a vonalégőt helyettesítő kompakt ketyerére
2600Ft/db -om pedig nincs

a delta5Ft/óra villanyszámla többletből (vonalégő) 500óra alatt éri utól a
spec kompaktketyerét

ha most  500 Ft lenne a kompakt és 2500 -ra lenne átárazva (gazdasági odahatás)
a vonalégő, akkor 1 perc alatt  átállnék én is a kompaktra.