[Epitesz-barkacs] gaznyomas es indesit gaztuzhely

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 5., Cs, 00:35:17 CET

az indesit gaztuzhelyet még nem szedtem szét, hogy a
gázégő lángméretét belőjem (a korábbi magyarokat
a palack külső hőmérsékletéhez igazítani tudtam )
az állíthatatlan reduktor miatt

a neten végre találtam egy állítható nyomáscsökkentőt
gondoltam, hogy veszek egy ilyen állítható nyomáscsökkentőt
http://langor.addel.hu/detailproduct.php?productid=199453
Pb gáz palack nyomáscsökkentő, 20-60 mbar közötti nyomásra állítható

meg is vettem, és
nyáron a legkisebb nyomásra tekerve is a legkisebb égőn is nagyobb
láng volt mint a korábbi tűztelyen a legnagyobbon

most, hogy a gázpalack kint  +5celsiuson van és már majdnem kiürült,
(tehát a gázpalack belső nyomása már lecsökkent) csak most van akkora
láng, mint ami nekem kellene.
kérdésem:
van-e valamelyik listatagnak tapasztalata abban, hogy hogyan
lehet  ezekhez a "modern" gázégőhöz könnyen hozzáférni az állítócsavarjaihoz?
(hátha nem kell feltalálnom a spanyolviaszt)