[Epitesz-barkacs] paratartalom meres

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 5., Cs, 12:32:51 CET

de kicsi az esely hogy van nekik, es ha nincs, akkor meg kell rendelni, es kb ugyanaz.

amugy regisztralva voltam, eloturtam az accountomat. rajottem hogyan kell cimet modositani (mert elkoltoztem), es megrendeltem.

de tovabbra sem ertem, mire jo, hogy van naluk egy jelszavam, es tudjak hol lakom. ezekre semmi szukseguk.

vajk