[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 6., P, 11:37:46 CET

Most költöztünk ide, a kénényseprő hiéna egyből megjelent, hogy kéményt
ellenőrizzen. Megállapította, hogy sem a padláson, sem lent nincs
tisztítónyílás. Helyes megállapítás, én is hiányoltam. Van egy
cserépkályha bekötbe a kéménybe, kell a tisztítónyílás, ki tudja mi van
abban a kéményben. Nade ő már egyből rám is uszította a komálósát, hogy
ő majd megcsinálja. Mennyi szokott lenni egy tisztítónyílás beépítése,
illetve én magam beépíthetem-e? Ez darabonként huszonötért építi be, és
6-ért hozza a koracél tisztítónyílást. Huszonötért én is úgy beépítem,
hogy megszólal. Utána a kéményseprő mit néz, mit kérhet? Gondolom
megnézi, hogy van-e nyílás, az szakszerűen van-e kialakítva. Kérhet
utána valami szerelői igazolást, vagy akármit?