[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2009. Nov. 6., P, 12:08:03 CET

Sziasztok!

valamikor a rádióban nyilatkozott egy ellenőr,hogy miképpen próbálják a
szüretelő munkások között eldönteni, hogy ki a napszámos és ki az aki haveri alapon
dolgzik.

Azt mondta, hogy a haverok, családtagok esetében ott a bor, a pálinkásüved, kapnak kaját
és lazább a munka.

Vagyis ha részegen csinálod azt amit segítségnek szánsz, akkor elhiszik, hogy
haver vagy.
Talán!

Üdv. Tibi