[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 6., P, 13:40:45 CET

jhidvegi írta:

> Fene tudja, szerintem nem ilyen egyszerű. Kellene talán valami
> vízgyűjtőt vagy mittudomén mit is kialakítani, nem? Jó, belátom, nem
> értek hozzá, a szabályokat még kevésbé tudom.
>
> Segíthet, ha valahol egy régit meg tudsz nézni, amennyiben nem gáz alá
> kell.

A regi lakasban a kemenyseprok maguk beleltek a kemenyt, es alakitottak
ki a tisztitonyilast. En laikuskent csak azert nem kuldtem el oket a
halálfa szárára, mert azzal egy véget nem érő szélmalomharcba
bocsátkoztam volna. A csőfeneket vagy mit (amin az a kis csövecske van a
kondenzvíznek) kalapáccsal verték be a kb 5 centivel keskenyebb
-tisztítóajtó méretű- lyukon, maga a csövecske letört róla, de jó az
ide, úgyse kondenzációs a kazánom. Mondok pont azért kéne jónak lennie,
mert nem a kazán kondenzál, hanem majd a kéményben fog lecsapódni
szerencsétlen esetben. Jó lesz az, itt a papír, viszontlátásra. Na ott
is szilóval nyomatták be a kivésett téglához az ajtót. Majd keresek a
neten vmi teknológiai leírást, ha sok időm lesz.