[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 6., P, 14:04:15 CET

jhidvegi írta:

> Ez nem lehet mérce. A magad kárán tanulhatod meg, ha tényleg keletkezik
> konzenzvíz, és majd átüt a falon. Az persze másik tészta, hogy mit
> vesznek át.
>
> Azért ez már jó, hogy kb látod, mit kell csinálni, szóval simán meg
> fogod tudni csinálni.

Az meg keves, vesovel kalapaccsal nem is allnek neki a frissen festett
falon, de szerencsere meg furokalapacs is van, bverajzolom a nyilast,
jol korbefurkalom centinkent, azt mar konnyu lesz kivesni, es akkor szep
lesz a lyuk is, nem kell utolag visszavakolni a kratereket. Ha minden
igaz, inkabb eloszor leveszem a vakolatot ott, ahol a nyilas lesz, es ha
jol mertem 2 vagy 3 teglat kell felbe vagni. A tegla kozepenel jol
megfurkalom, a masik felenel meg kiutogetem, kikapargatom a maltert, es
"egeszben" ki is jon a feltegla.