[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Nov. 6., P, 19:06:54 CET

Azért nincs új a nap alatt ...

Sziasztok!

A kéményseprők viselkedése nem újkeletű. 1975-ben egy nyolclakásos
társasház kéményeit gyakorlatilag megnézés nélkül nem vették át, de
közölték, hogy ők természetesen el tudják hárítani a problémát. Akkori
időkben egy szép nagy összeget mondtak, pedig az építtetők teljesen
átlagemberek voltak, addigra ráment a gatyájuk is a házra. Végül úgy
döntöttek, nincs mit tenni, megfizetik a kéményseprőket. Nos, a
szakszerű eljárás abból állt, hogy kb. két vödör malterral fölmentek a
tetőre, madzagon szivacscsomót lógattak a kéménybe, öntöttek bele a
maltert, fölhúzták, és irány a másik kémény. Külön.külön nagyobb
órabérük lehetett, mint az építtetőknek együttvéve.

Üdv
pi

Ja, az első kivitelezőt a megbízás és az induló összeg átadása után
már csak bilincsben látták viszont. A rendőrök szerint lehetett volna
perelni, de minek?