[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 6., P, 19:33:25 CET

jhidvegi írta:

> Nocsak! Egész ötletes megoldás! :-)

Ja, azt nekem is belengette a szaki, hogy ha sokáig tüzeltek fenyővel,
meg összevágott bútorral, akkor egy üveg keménységű réteg alakul ki a
kéményben, és azt nem lehet a kefével kitakarítani, hanem egy speciális
fúrót kell a tetőn felállítani, amivel lefúrják a kémény belsejéről ezt
a szutykot. Hittem is meg nem is, mint annak idején az amerikai
filmekben szereplő kétajtós háztartási hűtőket, amilyenek nálunk a
hentesnek sem voltak még :-)