[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 6., P, 23:39:58 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.11.06. 22:59:06 +1h-kor írta:

> Azért ennyi büntit még ki lehet fizetni. Érdemes akkor már mondjuk
> 3-at összegyűjteni, és akkor 3x2=6Ft, de a kerekítés miatt csak 5-öt
> fizetel, és ez már kész nyereség!

alatta van leírva, hogy hetente ellenőrizték a kéményeket!

ehhez képest 200 évvel később az évente 1 alkalmat sem
nagyon tűrjük :-)
bár akkor "vigyázó" csak minden gyanú felett álló, erős, bátor
lehetett (azt is leírták, hogy kiket nem lehet ilyen
posztra felvenni :-) )

érdemes belekukkantani :-)

PDF] PÓK JUDITFájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - HTML-változat
PÓK JUDIT. TÜZRENDÉSZETI SZABÁLYOK SZABOLCS MEGYÉBEN. /XVIII. sz. második
felétől -1830-as évekig/. A tűz, amelynek olyan nagy jelentősége volt és van
az ...
www.szabarchiv.hu/.../Pók%20Judit_Tűzrendészeti%20szabályok%20Szabolcs%20megyé
ben.pdf