[Epitesz-barkacs] télikert

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Nov. 7., Szo, 12:41:55 CET

Erdos Zoltan írta 7 Nov 2009  12:34 levelében:
> azaz, pld mikent lehetne a 0,25-ot hozni uvegfallal ?
Gyakorlatilag a ma használatos szerkezetekkel sehogy.
Feltalálhatod persze a 4-5-6 rétegű üvegezést, csak legyen hozzá
olyan nyílászáró szerkezet, ami elbírja a súlyát, amibe befogható a
vastagsága.
Meg olyan brigádod is legyen, amelyik a helyszínre tudja cipelni és
ott beépíteni.
Nekem a háromrétegű, 130x220 cm-es üveget inkább kiszerelték a
keretből és külön mozgatták, utólag betéve az emelő-toló ajtóba.

> raadasul egy toloajto is rontana a helyzetet (bar worstcase lehet nem
> tolo is :-) )
Pedig alighanem ilyen súlyú üvegszerkezetekhez csak az emelő-toló
megoldás használható. Ahhoz létezik motoros mozgatású vasalat.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu