[Epitesz-barkacs] télikert

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 7., Szo, 13:35:14 CET

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.11.07. 12:20:28 +1h-kor írta:

> Hali!
>
> meg tudnatok nekem mondani, hogy mennyi es milyen szerkezetu teljes
> uvegfal (egyik retegen belatas es hovedo folia ) felel meg a ma
> szabvanyos tomorfal hoszigetelesi eloirasainak ?
>
> illetve ha ezen fal egyik szegmense toloajto szeruen eltolhato, annka
> kialakitasa, retegei, szigetelese hogy oldhatomeg?
>
> esetleg rajzos leiras, link ?

ha nem a főépület részeként épül, hanem önálló építményként,
(és mezőgazdaságinak)
akkor nem kell betartanod, mert "nem állandó tartózkodásra"

ha ragaszkodsz a főépülethez, akkor a fényt fókuszálni,
egy kis lukon bejuttatni, és ott szétszórni

ilyenkor csak a lukak felületére kell méretezni a fényáteresztő
ketyere hőveszteségét :-) ( és akkor nyaljanak sót a hatóságok :-) )