[Epitesz-barkacs] télikert

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 7., Szo, 14:43:29 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.11.07. 14:28:11 +1h-kor írta:

> Szerinted egy üvegszerkezettől bárki is elvárja, a falszerkezettel
> egyenértékű hőszigetelést?
> Biztos vagyok benne, hogy ez nem ilyen módon működik. Szerintem a
> teljes épületre kell hőveszteséget számolni, abból lehet fajlagosat
> területre vagy légköbméterre számolni.
> Így ha csinálsz egy átlagosan üvegezett télikertet, az épület többi
> részét normálisan hőszigetelve be tudod tartani a szabványokat.

nem számoltam utána, tehát csak sacimetriával:

az épület többi részén milyen hungarocellréteget tennél?

a 10cm-es (a jelenlegi rendelet szerinti oldalfalon) elég lenne?
(mert szerintem nem)

illetve a ferde tetős részen a 25cm hungarocell helyetti üveg miatt
a többi tetőrészen 25cm helyett 45-50centi?