[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Nov. 7., Szo, 19:56:42 CET

egy kicsit vesézzük már ki ezt a témát jobban, mert engem mostmár  9 éve
izgat a dolog.

történt még 2000-ben, hogy megy az építkezés.

egyszercsak megáll a ház előtt egy lada és mindenféle rendőr kinézetű
emberke kerül elő.

ők azért jöttek mert láttak egy építkezést és fekete munkásokat keresnek.

engem mint tulajdonost és építtetőt is leigazoltattak a saját ingatlanomon.

namost abban a pillanatban ezt én nem fogtam fel így, de ha most történne
ilyen úgy kivágnám őket, hogy a lábuk sem érné a földet, illetve be sem
engedném.

és max. ha házkutatási parancsot hoznak akkor esetleg ha itt vagyok
bejöhetnek.

szóval hogy is van ez ?

hol az a törvény ami kimondja, hogy csak úgy bejöhetnek az én ingatlanomra
és az itt lévő embereket leigazoltathatják ?
vagy megkérdezhetik tőle, hogy miért van a kezébe mondjuk egy lapát ?

hol van ilyenkor a magánterület védelme ?