[Epitesz-barkacs] télikert

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 8., V, 15:24:52 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Szép feladat ilyet keresni, de szerintem aki ráállt az ilyen üveg
> gyártására, már elvégezte ezt a kutatást.
> Valaki leszólta a megoldást.
> Ha tapasztalatból tette, akkor ne keress Te se, nem fogsz jobbat
> találni a gyártóénál.
> Ha nem tapasztalaton alapult az ellenérzés, akkor meg mindek
> próbálkoznél valami mással, amikor létezik a célra rendelt termék?

ebben sok igazság van, bár nem hiszem, hogy csak egyféle anyag jöhet
szóba. Ma már mindenféléből sokféle anyagú, gyártmányú létezik.

Persze, hogy nem úgy gondoltam, hogy fel kell újra találni a melegvizet.

Itt, ha jól emléxem, nem feltétel, hogy szépen lehessen kilátni rajta,
csak a fény bejövetele a cél.