[Epitesz-barkacs] Paulmann Trafo Mipro 105 R

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 8., V, 20:57:37 CET

találtam egy ügyes kis trafót
Paulmann Trafo Mipro 105 R,
ami a leírása szerint (elektronikus okok miatt)
min 20W, max 105W terhelést bír
és mindössze 10dkg súlya sincs
---------------
a neten összesen 6 találat volt, azok is már nem létező
ketyerét írnak :-(

pl.
Vind Paulmann Trafo Mipro 105 R, für Halogenlampen in de Heimwerker ; Lampen
Licht ; Zubehör ; ; ; categorie op eBay.nl.
cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200298429689
---------------
bútorvilágításban használhatták, szerencsére
a nálam levő most működik is, de izgat az, hogy
ha a 10 dekás súlya miatt spec feladatra fognám,
hol találnék hasonlót, ha kipusztul?

**********************************
szétbontva nézegetve
a "szokásos" megoldás lehet, a 230V azonnal 4 diódán
egyenirányítva,

a trafó szekundere 8menetű, a primer kék műanyagba "öntött"
körgyűrűhöz hasonló alakú, a 8menet a körgyűrű középső
lukán is átmegy

és 2db ellenütemben működő tranyójellegű alkatrész
kapcsolgathatja (hűtőlemez is van rajta, de típusjelzést
nem tudok leolvasni)