[Epitesz-barkacs] kvarccso elotete

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 9., H, 07:32:16 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.09. 02:03:38 +1h-kor írta:

> [...]
> disszipálódott 1500W. Ez is búra nélküli volt. Jó hamar ózonná változott
> az összes oxigén a helyiségben. :-)
>
> Amikor a 400W-osat 260V-ról járatom úgy, hogy a 3 db 300-as izzó teljes
> fénnyel világítson, akkor elég hamar lejár az élettartama a lámpának.
> Ezért amikor újat vettem, és nem volt olcsó, az egyik 300-ast 100-asra
> cseréltem. Nem 10 éve volt, és már ez sem akar biztonsággal begyulladni.
> Szóval még ezt is sokallotta (kb 3A 140V, az 420W körül lehetett).
>
> Szóval valahogy úgy kéne használni, hogy a névleges teljesítmény jusson kb

ha pl. a higanygőzösön 125W van írva, akkor kb 140Voltnál kb 0,9A
legyen ( 140 x 0,9 = 126 )? akkor a sorbakapcsolt villanykörtén
is meg lenne a 0,9A egy 230V 200Wattos égővel ( vagy 2 x 100Wattos
párhuzamosan )

> a higany részre. Na azt ennél nem tudom, mennyi, de mivel szét van cseszve
> az egész, így annyira nem is érdemes vele vacakolni. Visszabiggyeszted a
> búráját valahogy, és nézed, mikor nem tudsz belenézni, akkor már jó. :-)

a hgml 160-asra 160W van írva, ( 140V x 1,14A kb 160W )
akkor
egy 260W-os villanykörtén menne 1,14A névleges áram (230V)
és nem tudom a fszt emelni