[Epitesz-barkacs] [ADMIN] segithetek-e egy listatagnak?

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Nov. 9., H, 09:22:06 CET

Szia,
Ne haragudj, hogy beleszólok, de szerintem az építkezések jogi háttere még
lehet itt vitatéma, nem?
Az rendben van, hogy ne menjen el politika fele, de engem pl. tényleg
érdekelne, hogy ha a rendőr házkutatási paranccsal jöhet be az udvaromba
(persze én ebben sem vagyok biztos), akkor egy nemtudom milyen felügyelőnek
mi adja a jogalapot ugyanerre?

Persze Te döntesz, és én el is fogom fogadni a döntésedet...

KI