[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 9., H, 12:08:22 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.11.09. 09:24:37 +1h-kor írta:

> És ott jön a képbe az építkezés, hogy az ingatlanodon épp egy ház épül?
> :-) Beszéljünk inkább arról, ne a felügyelőről :)

az építkezés törvényes elkezdésének jogi hátterében az ép.
engedély beletartozik, és annak egy részkérdése
a munkaügyi ellenőrök, akiknek az a feladatuk, hogy az önkormi
és az apeh együttműködésével bűnözőket üldözzenek, és
az ép. engedély bejelentésével egy vélhetően bűnözői körbe
tartozók üldözésének LÁTÓKÖRÉBE KEVEREDTÉL, tehát LÁTENS
BŰNÖZŐ VAGY, illetve akár könnyen BŰNÖZŐVÉ IS VÁLHATSZ
------------------
A lakosság kb 20-30%-a követ el évente bűncselekményt.
www.jegyzetportal.hu/download/.../kriminologia_sajat.doc

* leszámítva a 14éven aluliakat és a 70 felettieket
* ez már kb 50 - 75%-ot tesz ki
* a kaláka 15 éve még hétköznapi volt, ma már bűnelkövetés
* csak egy papír kérdése volt, egy törvényalkotói tollvonás
---------
látens bűnözés: az ismertté vált bűnözés csak kisebbik hányada a tényleges
bűnözésnek. A látens bűnözés egyesek szerint 10-szer több, mint a regisztrált
bűnözés. Struktúrájuk eltér: az ismertté vált nagyobb arányban tartalmaz
súlyosabb bcsket.
A bűnözés tehát olyan tömegjelenség, amely a lakosság feltételezhető
többségével áll kapcsolatban

Meg kell tanulnunk együtt élni a bűnözéssel.
-----------

ha feltenném a kérdést, hogy csinálnom kellene
- egy betonkeverőbe lapátoló automatát,
- egy talicskatoló távirányítót,
- a 8. emeletre talicskaemelő darut

óhatatlanul felmerülne, hogy mi a f..ért is kellene nekem
ilyen, (és meg sem sértődnék, és meg is magyaráznám
a miértet)

hááát például azért, mert ma pl. a feleséged ingyen főz neked,
és házastársi kötelességért sem számít fel ellenszolgáltatást,

de holnaptól már fizetést kell adnod neki járulékokkal növelve,
mert feketemunkának fogják ezt is nyilvánítani

----------
Ahhoz, hogy valaki a vásárlásról számlát kérjen az üzletben annyit kell
tennie, hogy megmondja a cég nevét és címét, ami mindenki számára nyilvános.
Ha valakinek van egy haragosa, és egy egyértelműen személyes célt szolgáló
terméket vásárol úgy, hogy más nevére kéri a számlát, akkor az a másik nem is
tudja a vásárlást a könyvelésében érvényesíteni. Már csak szólni kell az
APEH-nak. És ilyenkor mit kell mondani az adóellenőrnek? Hogy nem mi
vásároltuk…?

Ott vannak még a METRO áruház számlái. A vállalkozásnak, hogy jogosult legyen
ott vásárolni, vevőkártyával kell rendelkeznie. A pénztárnál a számla
automatikusan a kártyatulajdonos nevére készül. Van olyan, aki még soha nem
vásárolt a METRO-ban élelmiszert a vasárnapi ebédhez? Mit kell ilyenkor tenni?
Megtéríteni a cég felé a személyes kiadásokat…

http://www.adonavigator.hu/index.php?mod=cikk&kat=fullcikk&aktcikkid=187

és ennek alapján 99%-ban bűnözővé nyilváníthatnak
és ha 1 kiló kenyéren keresztül bűnözővé válhatsz, akkor
mi lesz, ha építkezel? tarkón is lőhetnek?
mert csak egy tollvonás kérdése :-(