[Epitesz-barkacs] Fw: segithetek-e egy listatagnak?

cst maguspr at freemail.hu
2009. Nov. 9., H, 14:14:38 CET

soha nem tudhatod, hogy milyen módon kerülsz "a látókörbe"

pl. 1992-ben egy kft felszámolásánál kezükbe került, hogy egy munkáltatói
kölcsönt
egy szoftverhasználattal kompenzálásra került 1991-ben.

az adóellenőr megjelent nálam, hogy az adott kft-vel kapcsolatos fenti
ügyben
tényleg tettem-e ilyet és mit tettem, ha tettem egyáltalán (az év végi
adóbevallásban hol állítottam be, stb)  nyilatkoztam, hogy melyik
bevallásban, hányadik sorban
vallottam be a szoftverügyi dolgot, az adóellenőr azt is leellenőrizte,
pedig nem engem számoltak fel, csak "belekerültem a látókörükbe".

ha akkor az ellenőr nálam talált volna rést, akkor én is felakadtam volna a
szitájukon,
és egy új szálon nálam is megindult volna egy "réskapirgálás"

szóval "akármilyenúton" (pl. 2008-ban 16ezer névtelen feljelentésből 10ezer
feletti érdemi szál indult el az apehnél, és csak 6ezret találtak nem eléggé
megalapozottnak)