[Epitesz-barkacs] voltmero re: kvarccso elotete

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 10., K, 11:15:18 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.10. 09:44:00 +1h-kor írta:

> Nem lehet, hogy ha ügyesen nyomkurászod a kis elektronikus fogyasztásmérőn
> a gimbeket, akkor egyszercsak látni fogod, hogy mutatja a cosfi-t is? Ha
> nem, az áramot szinte biztos, hogy mutatja, és az az áram az lesz, amit a

háááát, azt nem, állítólag "fél profi" de a tarifaadatokat emészti
meg

no, nem baj, van egy hagyományos forgómorgóm, (amit almérő gyanánt
lehet kapni) azzal halmozhatom ameddig akarom,

nekem a pillanatnyi watt adat kellett a leginkább, a forgómorgóból
az mecerás volt kisebb teljesítményeknél
http://www.hqnedis.hu/manuals/HUNED/MANUAL_EL-EPM01.PDF

HQ EL-EPM01 digitális fogyasztásméro - Fél profi digitális fogyasztásméro. 5W
- 3680W terhelhetoség (max. 16A) - Pontos ido, hét, terhelés, és költség
kijelzés - Összes eltelt ido, felhasznált energia és költség kijelzés - Két
tarifa adható meg - Beépített Li-Ion akkumlátor - Beltéri használatra -
Muködési feszültség: 230V AC/50/60Hz - Max. terhelhetoség: 3680w / 16A -
Gyerekzáras konnektor - Muködési homérséklet: +10C - +40C között - Energia
kijelzés: 0 kwh - 999.9 kwh között - Max. rögzítési ido: 9999 óra