[Epitesz-barkacs] padlástér ilyen lett

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 10., K, 13:01:10 CET

Zsolt wrote:

> bizony, még csak most készült el...
> szóval lesz ideje még tele lenni lommal :) főleg, hogy van egy emelő
> is...

Azért én a saját tapasztalataimon okulva azt javaslom, hogy mindent kövess
el annak érdekében, hogy semmi lom ne legyen.

Egyik lehetőség talán az lenne, hogy bármit bárhova rax, azt pl egy
táblázatban vagy bárhol ledokumentálod. Helye, doboz vagy bármi jel,
mennyiség... Ezt néha át tudod nézni, és a feleslegesnek ítélhető dolgokat
eladod vagy kidobod.

Sajnos nem fiatalodunk, és eljön az idő, amikor még arra sem emléxik az
ember, ami kellene. Én már nem egyszer vásároltam olyasmit, ami volt
itthon. De ez a jobbik eset. A rosszabbik, hogy csak gyűlnek a holmik,
amikből lom lesz, és az az idő is eljön, hogy adott helyen csak
folyosószerű helyeken lehet közlekedni.

Ez az állapot csak nagy melóval enyhíthető, illetve az utódok a halál után
persze szívlapáttal is tudják üríteni a teret. :-)