[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2009. Nov. 11., Sze, 10:14:15 CET

Nekem annyira nem tűnik szűk keresztmetszetnek...
Vagy csak nekem van valami extra takarékos cirkóm ?
Mennyit fogyaszthat egy ilyen relatív kis teljesítményű szivattyú ?
Kazánszerelő arra figyelmeztetett, hogy arra kell odafigyelni inkább, hogy a
szünetmentesnek rendes szinuszos kimenete legyen, állítása szerint a
Vaillant kimondottan érzékeny erre...
Bár azt is hozzátette, hogy talán a kvázi-szinuszossal is szabad
próbálkozni, de a négyszögesekkel nem (vezérlési problémákat emlegetett).
Mágus, neked milyen kimenete van a szünetmentesnek ?

> a vegyestüzelés bekombinálása mellett a keringetéshez kell áram
> (tehát ez a szűk metszet)

Üdv: G.